W trosce o zdrowie nas wszystkich oraz, aby ograniczyć ryzyko rozpowszechniania się wirusa przygotowaliśmy procedury, które zwiększą bezpieczeństwo naszej współpracy.
Wprowadzone procedury powstały w oparciu o wytyczne WHO oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. Na naszej stronie w zakładce Bezpieczny Gabinet możecie państwo przeczytać o dokładnych procedurach jakie będziemy stosować w gabinecie.
Uprzejmie proszę o zastosowanie się do tych zasad.
-
Ograniczenie liczby klientów przebywających w lokalu. W salonie może przebywać jedynie tyle klientów ile jest stanowisk do ich obsługi.
-
Klienci będą przyjmowani jedynie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym, aby zapobiec kontaktom między zabiegami.
-
Prosimy przychodzić bez osób towarzyszących (rodziny, dzieci, znajomych).
-
W salonie obowiązuje dezynfekcja rąk (zapewniamy płyny).
-
Wymagamy posiadania maseczek przez Klientów przebywających w gabinecie (w salonie możliwy jest zakup maseczki jednorazowej).
-
Przed rozpoczęciem zabiegu wykonywany będzie pomiar temperatury termometrem bezdotykowym i będzie to warunkiem do odbycia wizyty, górna granica to 37,0’C.
-
Przy recepcji i stanowiskach pracy zainstalowane zostały ekrany ochronne oddzielające klienta od personelu na wysokości twarzy.
-
Po wizycie Klienta każdorazowo przeprowadzona będzie dezynfekcja m.in. foteli, blatów oraz opakowań kosmetyków.
-
Prosimy o nie spożywanie posiłków podczas wizyty.
-
Na czas zwiększonego ryzyka zarażenia wirusem SARS Covid-19 nie serwujemy napojów zimnych i gorących. Prosimy o ewentualne zaopatrzenie się przed wizyta w napoje.
-
Zwiększenie częstotliwości mycia salonu oraz dezynfekcji zgodnie z opracowanym przez lokal usługowy planem.
-
Prosimy o ograniczenie rozmów do minimum wymaganego do zrealizowania usługi.
-
Ograniczamy czas spędzany przez klienta w lokalu do minimum wymaganego do zrealizowania usługi.
-
W przypadku jakichkolwiek objawów chorobowych nastąpi natychmiastowe odsunięcie od pracy.
Liczymy, że rozsądne zastosowanie powyższych wytycznych pozwoli zapewnić nam bezpieczeństwo i komfortowe warunki pracy.
Procedury poruszania się w salonie:
-
Po wejściu do salonu musi być przeprowadzona dezynfekcja dłoni i nałożenie maseczki.
-
Nie witamy się poprzez podanie ręki bądź przytulenie.
-
Przed rozpoczęciem zabiegu nastąpi pomiar temperatury.
-
Udajemy się do odpowiedniego stanowiska zabiegowego
-
Pacjenci podologiczni proszeni są o przynoszenie własnego długopisu do podpisywania zgód na zabieg.
Regulamin świadczenia usług kosmetycznych Gabinetu kosmetycznego Love Yourself
§ 1
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w gabinecie kosmetycznym Love Yourself, ul Piękna 66/5, 00-672 Warszawa, zwanego dalej „Gabinetem”.
-
Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
-
Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu.
§ 2
Klienci
-
Klientem Gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
-
Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodziców lub opiekunów. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
§ 3
Pracownicy
-
Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty do pracy w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
-
Pracownik, przez przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
-
Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
-
Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
§ 4
Higiena i bezpieczeństwo
-
Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Gabinetu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
-
Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
-
Pracownicy Gabinetu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
-
W przypadku zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Zabieg przerwany jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
-
W Gabinecie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
§ 5
Świadczenie usług kosmetycznych
-
Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
-
Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami po zabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
-
Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
-
Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
-
Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
-
W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
-
Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
§ 6
Płatność
-
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Internecie pod adresem: www.loveurself.pl
-
W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką płatność kartą.
-
Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Gabinecie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości.
-
W Gabinecie dostępne są także Karnety, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonych Zabiegów w czasie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty sprzedaży.
§ 7
Odpowiedzialność
-
Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
-
Gabinet nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
-
Gabinet ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
-
Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Gabinetu
-
Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
§ 8
Rezerwacje
-
Klient może uprzednio umówić termin wykonania Zabiegu w Gabinecie, telefonicznie, online na stronie www.loveurself.pl lub poprzez aplikację moment.pl.
-
Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Gabinet do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta i naliczenia mu za następny Zabieg ceny o 50% wyższej.
-
W przypadku nieprzystąpienia do Zabiegu w umówionym terminie bez odwołania do 24 godzin przed umówionym Zabiegiem Gabinet uprawniony jest do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta i naliczenia mu za następny Zabieg ceny o 100% wyższej
-
Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Gabinet zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut.
-
Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
-
W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
-
Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu na 24 godziny przed jego terminem. Gabinet jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
-
Pierwszeństwo na termin wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
§ 9
Reklamacje
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 7 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.
-
Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Gabinecie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Gabinetu. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
-
Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
-
W przypadku uznania reklamacji Gabinet dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi i umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego, który wykona osoba przełożona nad Pracownikiem wykonującym pierwotny Zabieg. Gabinet może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
-
W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
-
W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Gabinet zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
§ 10
Postanowienia końcowe
-
Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Gabinet lub Pracownicy.
-
Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
-
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
-
Niniejszy regulamin obowiązuje od 01.06.2019 r.
GODZINY OTWARCIA
Pon - Pt: 10.00 - 18.00